Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Kryteria oceniania i klasyfikowania

Szanowni Uczniowie i Rodzice,
przekazujemy Wam dostosowane do aktualnej sytuacji kryteria oceniania i klasyfikowania. Większość reguł ustalonych od początku wprowadzenia nauczania zdalnego tj. od 26 października 2020r. pozostaje bez zmian. Jednak doświadczenie dwóch ostatnich bardzo trudnych miesięcy pracy zdalnej utwierdziło nas w przekonaniu o konieczności wprowadzania pewnych niezbędnych korekt dotychczasowych zasad. Zmiany polegają na usunięciu powtarzających się i bliskoznacznych kryteriów oceny zachowania, a przede wszystkim modyfikacji punktacji za nieusprawiedliwione nieobecności na lekcjach on-line. Szczególnie ważnym aspektem w tej kwestii było zwrócenie uwagi na takie problemy techniczne, które wynikają z problemów ze sprzętem komputerowym lub z powodu trudności z dostępem do Internetu.

Poniżej przekazujemy listę zmian:

  • usunięte kryteria:
    Aktywne uczestnictwo ucznia w zajęciach on-line (od 5pkt do 10pkt),
    Sumienna, samodzielna i systematyczna praca (od 5pkt do 10pkt),
  • zmienione kryteria:
    było:
    Każda nieusprawiedliwiona godzina na zajęciach on-line(-5 pkt)
    jest:
    Każda nieusprawiedliwiona godzina na zajęciach on-line(-1 pkt nie więcej niż – 50pkt),
  • dodane kryteria:

Każde nieusprawiedliwione spóźnienie na zajęcia on-line (-1 pkt),

Usprawiedliwione spóźnienie pozostaje bez konsekwencji.

Regulamin nauczania zdalnego.doc [.doc, 56.00 kB]